Szybkie informacje
Szybka informacja nr | Tematyka | Adresaci |
---|---|---|
120 | Organizacja stanowiska pracy zgodnie z metodologią 5S - warsztaty | Nauczyciele szkół ponadpodstawowych |
127 | Tworzenie testów w aplikacji Forms - część druga | Nauczyciele |
134 | Metody aktywizujące na lekcjach przyrody i biologii | Nauczyciele przyrody i biologii szkół podstawowych |
140 | Pierwsze zadanie projektowe – legendy Łodzi i regionu | Nauczyciele zespołu metodycznego d.s. edukacji regionalnej i przyrodniczej, zainteresowani nauczyciele |
136 | Rozwijanie umiejętności zawodowych nauczyciela wychowania fizycznego. planowanie lekcji (II edycja) | Nauczyciele wychowania fizycznego w szkołach podstawowych |
142 | Aktywizujące metody i narzędzia kształcenia w edukacji zdalnej – burza mózgów, 5Q, prasówka | Nauczyciele historii, wos, wychowawcy klas z wszystkich typów szkół |
137 | Zmiany w egzaminie ósmoklasisty z języka polskiego oraz polonistyczne nowości dydaktyczne | Nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych |
132 | Edukacja daltońska w łódzkich przedszkolach – doświadczenia, refleksje, bank pomysłów | Nauczyciele wychowania przedszkolnego |
68 | Rozwijanie umiejętności zawodowych nauczyciela wychowania fizycznego. Budowa lekcji (II grupa) | Nauczyciele wychowania fizycznego w szkołach podstawowych |
141 | Drugie narodziny Łodzi - w ramach cyklu “Łódź od początku - edukacja regionalna uczniów klas 1-3 | Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, świetlic i inni zainteresowani nauczyciele |
121 | Uczeń samosterowny - kurs | Nauczyciele szkół ponadpodstawowych |
104 | Włączeni do włączania, czyli PO-MOC w przedszkolu i szkole masowej. | Nauczyciele wychowawcy oraz nauczyciele wspierający z przedszkoli i I etapu edukacyjnego w szkole ( klasy I-III) oraz nauczyciele zainteresowani proponowaną tematyką. |
128 | Wymagania egzaminacyjne na egzaminie ósmoklasisty z matematyki w roku szkolnym 2020/2021 | Nauczyciele matematyki szkół podstawowych |
129 | Egzamin maturalny w 2021 roku w świetle nowego rozporządzenia MEN | Nauczyciele matematyki szkół ponadpodstawowych |
122 | Język angielski zawodowy - branżowy (kurs) | Nauczyciele kształcenia zawodowego |
135 | “11 kroków dla Ziemi” - jak myśleć i działać ekologicznie? | Nauczyciele przyrody i biologii wszystkich typów szkół oraz nauczyciele zainteresowani tematyką ekologiczną |
130 | Wymagania egzaminacyjne na egzaminie ósmoklasisty z matematyki w roku szkolnym 2020/2021 - edycja 2 | Nauczyciele matematyki szkół podstawowych |
131 | Egzamin maturalny w 2021 roku w świetle nowego rozporządzenia MEN – edycja 2 | Nauczyciele matematyki szkół ponadpodstawowych |
76 | VIII Konkurs “Ja przedsiębiorca” dla uczniów szkół ponadpodstawowych | Nauczyciele podstaw przedsiębiorczości, przedmiotów ekonomicznych, handlowych i logistycznych oraz inni zainteresowani nauczyciele szkół ponadpodstawowych, wychowawcy |
138 | Wyjątkowe aplikacje dla nauczycieli krok po kroku | Wszyscy zainteresowani nauczyciele |
75 | Akademia Przedsiębiorczego Dzieciaka w nowej odsłonie - XII Konkurs “O przyszłości marzę teraz” | Wszyscy nauczyciele uczący w klasach IV-VI szkół podstawowych, doradcy zawodowi, pedagodzy |
133 | Kontynuacja kursów języka angielskiego | Dyrektorzy/wicedyrektorzy i nauczyciele łódzkich szkół/placówek |
110 | XX Łódzki Festiwal Bibliotek Szkolnych | Zainteresowani nauczyciele |
111 | XIX Konkurs Wiedzy Technicznej | Nauczyciele techniki |
74 | Wsparcie realizacji podstaw programowych online przez ZUS | Nauczyciele podstaw przedsiębiorczości, przedmiotów ekonomicznych, handlowych i logistycznych oraz inni zainteresowani nauczyciele szkół ponadpodstawowych, wychowawcy |
139 | Zajęcia edukacyjne dla uczniów – Na kogo czeka praca? Wybrane problemy rynku pracy w Łodzi i regionie. Jedna godzina lekcyjna/konsultacje grupowe dla uczniów | Uczący się w klasach siódmych i ósmych szkoły podstawowej oraz liceach ogólnokształcących, technikach i szkołach branżowych |